اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

جامعه انسانا حالمو بهم زد به کوه و دشت زدن چاره نیست

چه راهی هست بفهمونی به بشر نابینا وقتی هیچ اشاره نیست

تولد مصرف مرگ انسانا میان میرن فایده چیست

تفکرات پوچ، اعمال بیهوده کارنامه زندگیست

فشار، عکس العمل منحرف، مقصد غلط، نا امیدی، ریا

رهایی تو اینه، سعادت اونجاست، افق زیباست، فرزند بیا

رنگ هر چیز جدید که شنید گرفت این اعجوبه

مگه می شه احترام گذاشت به این شخص که بیفکر گفت این بده و اون خوبه

منم یه زمانی در جستجوی.... نه پول اومد و سخت شد

دنبال چیزی که لمس نمی شه رفتن اخ شد، کنجکاویها رفع شد،

بی رحمی به نفع شد، متافیزیک حرف شد

نیرو برای منفعت صرف شد، هر چی سود نداشت طرد شد

با چرخه فلک بازی کرد این و انسان و هر بازی کرد برد

هیچوقت نداد اگه هم داد عوضش رو گرفت خورد

حیوون باطنشو چروند، فطرت ایزد از دل ربود

امانت رو گرفت، جنبه نداشت، از آن خود کرد ربود

از کسی توقعی نداشته باش

شما می دونید کار بی منت یعنی چی؟

چیزی که من خیلی کم در جامعه کوچک و به اصطلاح فرهنگی مون می بینم

همه در قبال کاری که برای کسی انجام میدن توقعی دارن و در حقیقت اگر برای شخصی کاری می کنن فقط به این منظوره که بتونن بعدا بگن : به اون نشونی که اون دفعه …

اما مهم تر از اون دوستی هاست که از روی غرض و نیت شکل میگیره و بخاطر منافع احتمالی که ممکنه به شخص برسه این رابطه ها ایجاد میشه

یکم عاقلانه تر فکر کنیم همه ی زندگی که داد و ستد و سود و زیان نیست.امیدوارم اگر کاری می کنیم فقط برای کمک باشه فقط برای دل خودمون باشه.