اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

حرف منطق

دیروز مغازه رو تعطیل کرده بودم داشتم کم کم از بازار بیرون میرفتم که چشمم افتاد به یه پسر بچه چهار-پنج ساله افغانی که داشت با اون جثه نحیفش یه ظرف ۲۰ لیتری اب رو کشون کشون میبرد(البته سعی میکرد ببره چون ظرفه از جاش تکون نمی خورد!!!).  

بهش گفتم: داری چیکار میکنی؟ 

گفت: این مغازه دار گفته اگه ظرف آب کولر رو خالی کنم دویست تومن پول میده!

گفتم: ولی می بینی سنگینه. نمی تونی ببری که

گفت: ولی دویست تومن پول میده! 

 

نتیجه اخلاقی:... 

خب دویست تومن پول میده دیگه!

شعور ملی ۲

فیلمای پر فروش سینمایی مون از دو حالت خارج نیستن:یا عشقولانه ان یا کمدی 

فیلمای عشقولانمون حتما باید به سبک فیلمفارسی عهد عتیق ساخته بشه تا بتونه گیشه هارو فتح کنه. حضور بازیگر خوشگل در فیلم الزامیه و حتما باید از بازیگرایی مثل محمد رضا گلزار استفاده کنن که همیشه در نقش بچه مایه دار و خوشتیپ فیلم ظاهر میشه و اگه پیشنهادی غیر از اون بهش بدن هیچوقت قبول نمیکنه چون براش افت کلاسه و ممکنه از کشته مرده هاش کم بشه و بازیگر مقالبش هم باید مهناز افشار باشه چون شبیه جوونیای گوگوشه پسرا براش دست و پا می شکنن

پیام و محتوای فیلم که اصلا مهم نیست چون کسی واسه داستانش یا پیام و محتواش فیلمو نمی بینه! مردم میان گلزار و افشار رو بینن که اگه چند نمای بسته از این دو تا در ژست های مختلف گرفته بشه فروش فیلم تضمین شدست

فیلم کمدی که ساختنش راحت ترین کار ممکنه.فقط کافیه جواد رضویان و چند بازیگر طنز تلویزیونی که مردم ازشون خوششون میاد در فیلم مورد استفاده قرار بگیرن مثل علی صادقی که توی هیچ فیلمی معلوم نشد سر پیازه یا ته پیاز یا بهنوش بختیاری که همیشه نقش دختریه که دنبال شوهر میگرده و سعی میکنه خودشو به این و اون بندازه و یه جای فیلم هم ازش پرسیده میشه خانوم؟شما دماغتون رو عمل کردین؟و جالبه ملت همیشه هم میزنن زیر خنده!!

خوبی این نوع فیلم اینه که نه تنها محتوا و پیام نمیخواد بلکه به سناریو هم نیاز نداره و فقط کافیه آقای رضویان بخونه و بقیه براش برقصن و دیالوگ هایی که توی فیلمای قبلیشون گفتن اینجا هم تکرار کنن.بعد از یک و نیم ساعت ادا و اطوار یه فیلم طنز دیگه با افتخار وارد چرخه سینمایی کشورمون میشه


سوال : چرا اینجور فیلمای مزخرف ساخته میشه؟

جواب : چون مردم میخوان اینجور فیلمای مزخرف ساخته بشه