اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

شغل معرکه

امید میگفت: برادرم سربازیه خیلی افسرده و داغون شده

گفتم: چرا مگه جاش بده؟

گفت: نه جاش خوبه کارش بده!

پرسیدم چطور مگه؟

گفت: کارش توی زندان شهرک بندرعباسه هروقت اعدامی دارن اینو میارن که چهارپایه از زیر پاشون بکشه و وقتی هم اعدامیه مرد باید  جسدو بگیره و بده بالا تا طنابو از دور گردنش در بیارن!!!!

واقعا چی فکردن اونا؟

واقعنااا!؟

مشکل ما


مشکل ما اینه که تقصیرمون رو به حساب تقدیرمون میذاریم!

تشکر ویژه

چند روز پیش شبکه پنج فیلم JUMPER پخش کرد .توی فیلم برا اینکه برای جوانان منحرفی امثال ما بد آموزی نداشته باشه در ترجمه کلمه "girl friend" از واژه اسلامی "همسر" استفاده کردن(نمردیم معنی girl friendهم فهمیدیم).در جایی از فیلم هم که پسره با دوست دخترش میخواست بهم بزنه قاعدتا مجبور شدن حرف طلاقو پیش بیارن!

از قضا دیشبم داشتم شرک۴ دوبله شده رو میدیدم اونجا هم "true love kiss " رو به "دیدار یار" ترجمه کردن.تا مبادا کودکان و نوجوانان ما در دام فریب های این آمریکا جهان خوار و مخصوصا اون هالیوود بی پدر مادر گرفتار بشن!!!

واقعا دستشون درد نکنه که انقد زحمت میکشن و وقت میذارن و میگردن این کلمات زیبا رو جایگزین کلمات اصلی میکنن!حالا در این بین اگه روند داستان فیلم کلهم عوض بشه و مخاطب سر در نیاره که چیز مهمی نیس.مهم اینه فرهنگ ایرانی اسلامی ما با اینجور کارا حفظ میشه و جوانان و نوجوانان چشم و گوش بسته ی ما کماکان چشم و گوش بسته خواهند ماند