اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

پله برقی

همین الان طرف اومده مغازه اشاره میکنه به پله برقی

میگه از اینایی که آدمو میبره تازه درست شده نه؟

میگم: اره

میگه:چیز جالبیه نه؟

میگم:اره

میگه:آدم سرش گیج نمیره؟!

میگم:نه

میگه من ترسیدم از راه پله های عادی اومدم!

میگم خوب کاری کردی

واقعا ما جهان چندمیم؟!

نظرات 7 + ارسال نظر
اسطوره پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ http://ostoore.blogfa.com

سلام
دیگه این طرف شاید تازه از غار بیرون اومده وگرنه پله برقی رو که خیلی وقته داریم استفاده می کنیم .
ترس همیشه فرصت تجربه بهترین موقعیت ها رو از آدم می گیره .

منم برای همین تعجب کردم که اسانسور بیشتر سنش قدمت داره و این هنوز ندیده!

ساباط پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
واقعا جهان سوم بودن که شاخ و دم نداره. ولی باید به یه عده حق داد وقتی تو بعضی مناطق کشور امکانات اولیه زندگی هم نیست باید منتظر این رفتارها بود

دیگه از اون زمون خیلی گذشته که راه ارتباطی نباشه و مردم نتونن مسافرت کنن دنیا رو نبینن و چیزای ساده ای مث این براشون عجیب و غریب بیاد!

xxx جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

واقعا ما جهان چندمیم???
واقعا توی جهان چندم یه نفر بخودش اجازه میده معیار روشنفکری یا پیشرفته بودن رو پله برقی قرار بده,??ی

چز جهان سوم کجای دنیا یک نفرمثل شما. خودشو. یک ابرانسان میدونه که خالی از هرعیب ونقصه وبعدش. شروع میکنه به استهزای دیگران??
اگر. انسانهایی چون من وشما بجای عیبجویی از دیگران عیب خودمونو میدیدیم
امروز ما جهان به قول خودتون چندم نبودیم...









ز.

ببین داداش من حرف من خیلی ساده و منطقی بود و نیازی به اینهمه هیاهو نداشت!
شما اگه بامن مشکل داری بهتره بهانه ای بهتری بیاری تا به تمسخر منو ابرانسان صدا کنی
ضمنا من کی معیار روشنفکری رو با پله برقری سنجیدم؟
دور بودن از دنیای واقعی،همین دنیایی که سرتاپاشو تکنولوژی گرفته یک پله برقی ساده که اقلا 70-80 سال از ابداعش میگذره مردم مارو به تعجب وا میداره این قضیه واقعا هم جای تعجب و تاسف داره و قطعا این منو تبدیل به یک ابر انسان روشنفکر نمیکنه بلکه نشون میده ما از سطح متوسط چقدر پایین تریم!
لابد کلیپ پله برقی توی یکی از شهرهای کردنشین ندیدین؟!!!
ضمنا توقع شما از مواجهه با این قضیه چیه؟!!!

غریبه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

حق با تو ست . اسطوره جان من نمیدوونم چرا بعضیا میان نیمه خالی لیوان و میبینن . مگه تو چی گفتی طرف اومده این همه فلسفه بافته خیلی متاسفم بابت چنین برخوردهایی

xxx دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

دوست عزیز بخدا قسم که من از سرغرض یا به قول شما دشمنی شخصی حرفی نزدم
چون خدا رو شاهد میگیرم بنده نه رویدری هستم ونه احتی رویدر رو دیدن ونه شما رو تا حالا زیارت کردم تا حتی اشنایی داشته باشم چه برسه به دشمنی...
شما حرفهای منو بزار بعنوان نظر یه ادم که همه ی وبلاگ شما رو حتی ارشیوهاشم خونده و دیدگاهش در مورد طرز فکر شما که در نوشته هاتون کاملا مشهوده رو بیان کرده

دوست وبرادر من ! جای اینکه هرکس از شماانتقاد کرد رو دشمن حساب کنی و سریع قضاوت کنی !! انتقادات رو بببین و اگه در وجودت هست اصلاحش کن و اگه در وجودت نیست با متانت از خودت دفاع کن!

من قبول دارم بالحنی کمی تند نوشتم واز این بابت عذرمیخوام
ولی این دلیل نمیشه نظر اصلیمو هم نفی کنم

دوست من اگه شما در جامعه ای هستی که به قولت همه سراسر عیب هستن خب شما هم جزیی از این جامعه ای و مطمئنا بنا به طبع بشری خرده ای عیب هم داری
ولی شما در وبلاگتان خودتون رو طوری به بیننده ی وبلاگتان نشان میدهید که انگار یک ابر انسان بدون هیچ کاستی هستید که در زندان این زمین خاکی اسیر شدید
ولی در حدود چندین وچند سال وبلاگتان !! شده تا از خودتون هم انتقاد کنید؟؟؟
شده وقتی از عادات بد دیگران قلم به نکوهش میگردانید بگویید شاید من هم ان عیب را داشته باشم؟؟
دوست من! روشنفکری این نیست که خودمان را بر قله و دیگران را در ته جهالت بدانیم بلکه انتهای درجه ی رو شنفکری این است که بپذیریم واقعیت وجایگاهیی که خودمانم در ان قرار دهیم وپیش از عیب دیگران عیب خودمان را ببینیم
شعری از ابن سینا هست که جالبه:

هفتاد ودوسال کارکردم شب وروز

که معلوم بود که هیچ معلوم نبود

تا بدانجا رسیددانش من

که بدانسته ام که نادانم!!

دوست عزیزم انتقاداتی که از مدیریت شهرتان میکنی واقعا قابل پسند هست وشایسته ی قدردانی

ولی در قضاوت و استهزای دیگران قبل از نکوهش
سوزنی هرچند کوچک را هم به عیب های خودتان بزنید

تا حدودی حرف شما رو قبول دارم همه عیب دارن و منم همینطور و هیچگاه قصدم نبوده عیب های خودمو پنهان کنم و عیب های دیگرانو بزرگ نمایی. ولی از اونجایی که میگید همه مطالب و آرشیمو خوندی(که جای تشکر داره) باید بهتر بدونی که وبلاگم یه وبلاگ انتقادی اجتماعیه و همینطور که از اسمش پیداس انتقاد از وضعیت اجتماعه که من به عنوان شخص سوم و کسی که این مسائل رو میبینه و دردش میاد مطالبمو مینویسم.چیزایی که وجود دارن و نباید باشند چیزایی که درست نیستن ولی در بین ما هست اینها چیزاییه که سعی میکنم ازش بنویسم
نمیدونم و فکر نکنم بتونم شمارو قانع کنم چون دیدگاه ها فرق دارن ولی به هر حال از اینکه مخاطبم هستین و وقت میذارین ممنونم

ashk پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ق.ظ http://www.ashkruydar.blogfa.com

ما بدبختیم!!!

پگاه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

بابا شاید طرف خواسته دستت بندازه بقول خودمون طرف اسکلت کرده.

نه بابا کاملا از قیافش مشخص بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد