اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

خسته نباشی

دقیقا این موقع سال که میشه

خورشید خستش میشه

اونجوری که باید و شاید نمی تابه

راستش... یجورایی بهش حق میدم

کل سال رو بدون حتی یک روز مرخصی تابیده

خب حق داره سه ماهو بصورت پاره وقت کار کنه

بهش سخت نگیرید

پخش مستقیم زندگی

الان زنی رو دیدم که لای آت آشغالای میوه فروشی میگشت

داشت گوجه گندیده و سیب زمینی خراب شده رو سوا میکرد

که شاید بتونه غذایی بشه برای بچه های گرسنش

این صحنه ها دیگه مختص تلویزیون نیست

اینا دیگه جزو عجایب نیست

در هر لحظه در هر گوشه شهر داره یکی از این اتفاقا میوفته...

من و توریست

پارسال همین مواقع بود که برای یک سفر کاری تصمیم گرفتم برم دبی.از اونجایی که مسافرت دریایی رو تجربه نکرده بودم  بلیط کشتی گرفتم.صبح روز سفر وقتی که وارد گمرک بندرلنگه شدم اولین چیزی که توجهم رو جلب کرد یک توریست اروپایی بود که دوچرخه ای در دست داشت و کلی تجهیزات بهش متصل بود.توی صف جلوی من ایستاده بود.همینطور که صف جلو میرفت چنتا از مسافرا که بندری بودن شروع کردن به سربسر گذاشتن توریسته...

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نامه ای به شهردار

این اولین و انشاالله اخرین شعرمه

برای خوندنش تشریف ببرین ادامه مطلب

ادامه مطلب ...