اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

تفاوت

معمولا گلهای قشنگ خیلی نازک نارجین

کلی مراقبت لازم دارن تا گل بدن

گلهاشون زود هم از بین میره

اون گلها کلی هم به خودشون مغرورن

غرورشون به زیباییشونه و بخاطر همون زیبایی زود از بین میرن

اما امروز توی شوره زار بوته ای رو دیدم

فروتنانه گل داده بود

توی بدترین شرایط ،وسط بیابون خدا

راستش گلشم زیاد قشنگ نبود

کلی خار داشت

اما همین خارها آبو درون خودشون ذخیره میکنن

باعث میشه زنده بمونه

اون گل زندگی در شرایط سختو خوب یاد گرفته...

نظرات 3 + ارسال نظر
آرشید سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام
تمثیل و تحلیل زیبایی بود
بی نهایت سپاس دوست خوبم .

a.jafari چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

احساس لطیفی بود دوست عزیز
این حس قشنگیه همون جریان تو مو میبینی و من پیچش مو

ممنونم جعفری عزیز

ابراهیم یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://ebardestani.mihanblog.com

از مطلبت خیلی خوشم اومد
به نکته جالبی اشاره کردی. مث ما ادما وقتی توی سختی بزرگ بشیم، در برابر مشکلات به راحتی زانومون خم نمیشه.
ممنونم از اینکه به وبم سر زدی.
همیشه سبز باشی و سرزنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد