اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

دریغ از پارسال...

سال کهنه غمگین و ناراحت نشسته بود.سال نو که دنبالش میگشت دید که اون یه گوشه برای خودش کز کرده .رفت پیشش و سعی کرد بهش دلداری بده و گفت:غصه نخور دوست من،این رسم زمونه ست یه روزی هم میاد که من باید برم و جامو به یه سال دیگه بدم.سال کهنه آه سردی کشید و گفت:درد من این نیست رفیق،درد من از اینه که مردم توی سال من خیلی سختی کشیدن.خیلیا از کار بیکار شدن،خیلی از مردم سرشونو گشنه روی بالش گذاشتن.خیلی از پدرا شرمنده زن و بچه هاشون شدن.خلاصه کنم "نا"شون رفت تا "نانی" سر سفره ببرن.درد من اینه که مردم از سال من به عنوان سال سیاه یاد کنن و هروقت اسمی از سال من بیاد حس بدی بهشون دست بده.این منو غمگین میکنه.سال نو اینو که شنید دستی روی شونه سال کهنه زد و گفت:میدونی رفیق شاید الان همینی که گفتی باشه اما چند مدت که بگذره و بفهمن اوضاع از اینی که هست قرار نیست بهتر بشه بلکه بدترم میشه، اونوقته  که همه قدرتو میدونن.این روال همیشگی اینجا بوده و خواهد بود... پس بیخود غصه نخور بیا باهام دست بده بریم سر مراسم که سالو تحویلم بدی.سال کهنه سال نو رو در آغوش کشید و دوتایی رفتن برای تحویل سال...

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

masi شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ http://yasyas-66.blogfa.com

چه قشنگ بود
سال نو مبارک ،سال پربرکتى داشته باشى

لطف داری
همچنین برای شما سال خوبی باشه

ساباط شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
یعنی سال ها هم این احساس رو دارند؟ حالا سال گذشته رو دوست دارم چون می دونه تو این سال مردم سختی کشیدن.
سال خوبی داشته باشی

سلام
سالها خیلی بیشتر از ما اینو حس میکنن.چون فقط یک سال فرصت دارن که توی ذهن ها موندگار بشن تموم تلاششونه که خوب بمونن
سال نو شما مبارک

شکوفه گیلاس شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ http://cherrybloom.persianblog.ir/

سال نو مبارک. امیدوارم پیش بینی سال نو غلط باشه من که نمی خوام امیدمو از دست بدم.

سال نو شما هم مبارک
من پیش بینی نکردم فقط داستان سال نو و کهنه رو روایت کردم

نیسا شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.parvaze-lahzeha.mihanblog.com

قشنگ بود

بر ما سالی گذشت و بر زمین گردشی و بر روزگار حکایتی...
امید آنکه کهنه رفته باشد به نکویی و این نو همی آید به شادی.

ممنون

دربه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

جالب بود آره واقعن هرسال میگیم دریغ از پارسال

به امید سالی به برای شما وهمه ی مردم دنیا

انشالله

ربولی حسن کور چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
من که هرچقدر فکر کردم نفهمیدم منظورتون چه سالهائی بود

سلام
داری ادای مرفهین بی درد رو در میاری دکتر جون؟

افشین چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام داداش سال نو مبارک . سال قشنگی داشته باشی امیدوارم امسال به خودش افتخار کنه موقع تحویل دادن سال

به به داداش افشین
سال نو شما مبارک
انشالا همونطوری باشه که تو میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد