اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

سایز

یه آقای چاقی وارد بوتیکم شد

دست گذاشت روی یه تی شرت اندامی که تابلو بود اندازش نمیشه

بهش گفتم این برات خیلی تنگه

گفت نه خوبه اندازمه

گفتم این اصلا توی تنتم نمیره

گفت حالا برم بپوشمش!

من خیلی حرصم گرفت که یه آدم چجوری میشه سایز خودشو ندونه!؟

بعد به خودم فکر کردم

به اینکه منم خیلی موقع ها اندازه خودمو نفهمیدم

گاهی کارایی کردم که بیشتر از حد و اندازم بوده

و گاهی کمتر از اون

اینکه آدم اندازه لباسشو ندونه کم ضررترین کاره

تا اون آدم از اتاق پرو بیرون اومد من به نتیجه رسیده بودم

دیگه عصبانی نبودم بخاطر اون تی شرتی که داشت توی تنش منفجر میشد

نظرات 20 + ارسال نظر
نیره پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ http://salimi.blogfa.com

همینطوره. ادما خیلی وقتا اندازه خودشون رو نمیدونن...و همین باعث اشتباهات زیادی میشه

اره اندازه ندونستن باعث پشیمونی زیادی میشه

نیسا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.parvaze-lahzeha.mihanblog.com

نکنه آقاهه همون بغل دستی من تو تاکسی بوده
امان از این توهم های فانتزی!!!

نتیجه گیری جالب بود، کاملا موافقم.

شایدم همون اقاهه بوده اومده مسافرت نوروزی اینطرفا

خبرنگار پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ http://ghasedake90.mihanblog.com

ایشالا سر فرصت میام و میخونمتون
ممنون که سر زدین
مهر 1385 هم که !!!

علی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ق.ظ

آدما خودشون حرص خودشونو در میارن،الکی

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ

دینگ دینگ..


اینم از آخریش..
دیگه شرمنده فضولیه همه چیو کردنم.. :دی
دقت کردی قلمت چه قدر تغییر کرده..
و همین طور طرز فکر و مدل عوض شدنت..
البته ههمون همینیم ولی خوبه ک تو شاهد ب عینه داری.. :)
موفق باشی..
راستی انقدم دیر ب دیر آپ نکن پسر خوب..
منتظر نوشته های خوشگلت هستم..




دیر به دیر آپ نمیکنم که
حدودا هفته ای یبار که فکر کنم مناسبه مگه نه؟
اره دیگه قلمم خیلی تغییر کرده راستش خیلی از پستامو مسخره و ضایع میدونم ولی حذفشون نکردم
میخوام ببینمو یادم بمونه و بعدها که مرورشون کردم ببینم که چجوری عوض شدمو بزرگ شدم

محمد شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ق.ظ

دیگر از انتقادهای سازنده شما خبری نیست
کمی مسئولان شهر را مجبور کرده بودید در کارهایشان بیشتر دقت کنند

شما میگین سازنده خیلیا میگن مخرب
حالا هرچی که اسمشو میذارن
راستش الان هستن کسایی که از این انتقادا بکنن نیازی به من نیس
یه زمانی این حرفارو میگفتم چون میدیم کس دیگه ای نمیگه

علی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ق.ظ

باور کن مهر 1385 خیلی باحال بو

از چه لحاظ میگی؟
خب باید از اونور هم به قضیه نگاه کنی که اون سالا وبلاگ تازه جون گرفته بود و همه به عنوان یک چیز سرگرم کننده میشناختنش تا شخصی
من اونجوری فکر میکردم برای یه مدتی البته

sara یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ق.ظ


خیلی با حال بود

مرسی

ساباط یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
بعضی ها بی خود و بی جهت بزرگ میشن به خاطر همینه که اندازه شون دستشون نیست

ربولی حسن کور سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
حالا خریدش یا نه؟

نه بابا نخریدش

افشین چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ

پسر خواهرم خیلی تپل بش میگم این مال تو نیس میشگه خب دوس دارم بهتو چه

اها از این دید هم میشه نگاه کرد
خو دلش میخواد به ما چه!

. پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

دلمو شاد کردی
بووووووووووووووووووووووس

از چه بابت؟

Barannn پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

دینگ دینگ..

علیک دینگ دینگ

شکوفه گیلاس شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام. موافقم. اندازه خیلی مهمه یه موقع تو زندگی ما بزرگتر از حدمون انتخاب می کنیم و تلاشمونو می کنیم به اون حد برسیم که این خوبه و ضررش کمتر از وقتیه که کوچیکتر از حدمون انتخاب می کنیم و اگه نفهمیمو بخوایم خودمونو اندازه ی قالب کوچیک کنیم میشه پس رفت شکی نیس که بهتره اول بزرگ شیم و بعد قالب حد خودمون انتخاب کنیم.
برای لباس وضعیت برعکسه مثه من که یکم مانتوهام تنگ از آب در اومده و مجبورم 3 ،4 کیلویی وزن کم کنم و این به نظرم مثبته.
راجب خصوصی هم باید بگم همونطور که نوشتم خیلی سخته، اصلا آسون نیست اما همه چیز شدنیه. برنامه ریزی میخواد و همت زیاد و اراده فولادی.

گاهی هم سایزمونو توی رفتارامون نمیدونیم.
نمیدونیم حد و اندامون چقدره خودمونو زیاد بزرگ میگیریم یا خیلی کوچیک که خوار نظر بیایم این حالت خیلی بده.ولی متاسفانه خیلی جاها این اتفاق میوفته

حسین شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://1hossein.mihanblog.com

ندونستن سایزخودش ممکنه به شما و لباستون ضرر بزنه
ولی حدو اندازه ی کارامون بیشتر خودمون رو درگیر میکنه ، خودمون با خودمون طرفیم ..
چه فروشنده خوبی . من اگه بودم نمیزاشتم بپوشه

من سعی میکنم با همه مشتریام راه بیام ولی در این مورد فقط میخواستم بهش ثابت شه آخه بیخودی لج بازی میکرد

Barannn شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

دینگ دینگ..


آقا آپ بفرمایین لدفن..

آپ شد

علی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

آخه یه نفر نظر داده بود مهر 1385 افتضاح بود،ولی من رفتم دیدمش خیلی مطالب جالب و طنز داشت(البته از لحاظ سرگرمی خوب بود چون از لحاظ دیگه ای بهش فکر نکردم)،ولی یه نکته رو گرفتم که اخلاق اوایلت 360 درجه با اخلاق الانت تغیر کرده(یعنی بهتر شده)،انشالله بهترم میشی و موفق باشی.
وری گوووووووووووود

محبوبه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ http://sayeban.blogfa.com

چند روز پیش یه سارافون خوشگل تو وبترین یه مغازه دیدم با ذوق پریدم تو مغازه گفتم آقا این چنده؟ آقاهه یه نگاهی به قیافه و هیکل 40 کیلویی من کرد یه نگاهی به سارافونه کرد بعد گفت خانوم اینا بارداریه ها بعد که نگاه کردم دیدم راست میگه خب عرض اینا از قد من بیشتره اینو گفتم که بگم : آدم وقتی یه چیزی یا یه کسی رو خیلیییی دوست داره ، اندازه ی خودشو فراموش میکنه....

رها چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ http://oorakevi.blogfa.com

تفکرات جالبی دارید , هرگز فکر نمی کردم پشت پیشخون مغازه ها یه همچین دیدگاه هایی ما رو برانداز کنن ....

این نوشته ها بهم احساس آرامش میده و امنیت . اینکه همه جا آدم هایی هستن که بفهمند ...

آدما رو نمیشه بر اساس شغلشون قضاوت کرد میشه؟

رها پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ http://oorakevi.blogfa.com

هیچ کس حق نداره کسی رو قضاوت کنه ....
منم قضاوت نکردم , منظورم این بود که نمیدونستم که ادمهای پشت پیشخوان مغازه اینقدر رو رفتارهای ما عمیق اند !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد