اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

باد می ایستد در چشم های باز

همیشه با چشمای باز میخوابم

خانواده و دوستام مسخرم میکنن

اما من مشکلی ندارم

دوست دارم با چشمای باز بخوابم

و با چشمای باز هم از دنیا برم

خیلی بده آدم چشم بسته از دنیا بره...

نظرات 12 + ارسال نظر
پک پک یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ب.ظ

گاهی وقتا برعکسشم پیش میاد البته، این یکی زمانیه که آدم خواب نیستوچشماش به بهونه ی خواب آگاهانه بسته،از واقعیت میترسه و خودشو به خواب زده،میفهمه که خوابه ها ولی بازم حاضر نیس بیدارشه،خودتونم میدونین چرا..

اره اتفاقا میخواستم اسم این پستمو بزارم خواب خرگوشی بعد دیدم سنخیت نداره میشه همون حرفی که شما زدی

Barannn یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ http://barannn-ee-bahari.blogfa.com

دینگ دینگ..


ای جان..




همشهری دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

خوابیدنو اشکال نداره
ولی از دنیا رفتن و نگووووووووووووووو

بگم؟بگم؟

... دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ


چی بگم والا ...

میخوای هیچی نگو

شکوفه گیلاس سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ق.ظ http://cherrybloom.persianblog.ir

وای اگه منم بلد بودم با چشمای باز بخوابم فردا سر کلاس چه حالی می کردم از خود 8 صبح تا 3 بعد از ظهرو یه کله می خوابیدم. حیف که از این تواناییا ندارم حیف.
مردن با چشم بازو دوس ندارم. خب خاک میره تو چشمم.


عجبا شما هم که همش فکر سوء استفاده هستی

نیسا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.parvaze-lahzeha.mihanblog.com

خواب با چشم های باز! :)
ای کاش همه با چشم های باز( البته به روی حقایق) از دنیا برن...

اره کاش

ساباط پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
شوهر خاله ی من با چشم باز می خوابه وقتی نگاش می کنم اینقده می ترسم

یه حسنی که با چشم باز خوابیدن برام داره اینه که حتی اگه توی عمق خواب هم باشم متوجه عبور و مرور ادما میشم
خیلی وقت ها شده میخواستن دستم بندازن ولی من متوجه شدم و مچشونو گرفتم
یه نوع تکامله برای خودش نه؟

. جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

خواب با چشمای باز باعث خشکی چشم میشه

بانو یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ق.ظ

اگه دقت کنی میبینی که هر کاری به همان روش طبیعی که خدا قرار داده درست ترینه پس سعی کن با چشم بسته بخوابی تا بیمار نشی عزیزم

مگه دست خودمه؟

علی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام همسایه،خیلی وقت بود که بهت سر نزده بودم دلم برات تنگ شده بود،اینم شاید آخرین بار باشه که بهت سر میزنم(البته واسه چند ماهی)،چون دارم میرم عسلویه سر کار،موفق باشی،بای

ممنون شما هم موفق باشی

Barannn چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

دینگ دینگ..

سلام..
خوبی؟؟
دقت کردی فاصله تایم آپت خیلی شده؟؟





شهرام پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد