اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

دیکتاتور

مغز من خیلی دیکتاتوره

همچیو میخواد تحت اختیار خودش قراره بده

دستمو مجبور میکنه کانالو عوض کنه

در حالی که اصلا حالشو نداره

اما مجبوره چون مغز من میگه

پاهامم همینطور

اونو هم مجبور میکنه راه بره هرچند خستشه

راستش همه ی اعضای بدن برده ی مغزن

اما وسط این قلمرو دیکتاتوری بزرگ

فقط دله که هر کاری دلش میخواد میکنه...


پ.ن: دانلود آهنگ مورد علاقه من

نظرات 4 + ارسال نظر
نیسا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

حیف که دل توی قلمرو این دیکتاتور نیست!

هم حیف و هم نه
چیکار میشه باهاش کرد؟
فرستاد زیر سلطه دیکاتورشیپ؟

مانیا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

امان از این دل...
آهنگ پر احساسی بود.مرسی

الف شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ http://lookingback.blogfa.com/

سلام
بعضی وقتا امپراطوری عظیم مغز وارد جنگ بزرگی بر سر تسخیر قلمرو، با دل میشه و جهان تک قطبی بدن تبدیل به یک دوقطبی موزون. و اینجاست که اعضای جهان سومی مثل دست و پا بر سر انتخاب اربابشون دچار تناقض میشن... چه انتخاب سختی...

نبرد سختیه
هر بار یکی برنده میشن
اما هیچکدوم پیروز مطلق نیستند
برا همینه گاهی تصمیم میگیرن توی کارای همدیگه دخالت نکنن

محبوبه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://sayeban.blogfa.com

بد زبون نفهمیه این دل... بد... نه ابرو واسه ادم میزاره نه اعصاب نه پول ...

مال شما مثل اینکه دلتون دیکتاتوره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد