اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

Alien 1

+ چه سیاره ی عجیبی دارید. پر از حیوان و جانداره، هر گوشه رو نگاه کنی یکی میبینی

- مگه سیاره شما نداره؟

+ نه ،ما تنها موجودات سیاره مون هستیم

-یعنی هیچ حیوانی ندارین؟

+ نه، ولی یه گونه داریم که به عنوان حیوان دست آموز استفاده میکنیم

- چه فرقی با شما دارند؟

+هیچ فرقی کاملا شبیه ما هستند

- پس چرا به عنوان حیوان دست آموز استفاده می کنید؟!

+ چون توی آزمایشگاه تولیدشون کردیم

نظرات 4 + ارسال نظر
یه داوطلب سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

چه ظالمانه!

خب دیگه
دلشون حیوون میخواد ولی فقط میتونن از خودشون تکثیر کنن

نیسا چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

سیاره ی خودشون که عجیب تره !

خب طبعا هر سیاره ای برای دیگری عجیب نظر میاد

اقا شرمنده من متوجه نشدم شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

محبوبه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

اینا دیالوگای یه فیلمه؟؟

نه اینا دیالوگای خودمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد