اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

Alien 2

+ عجیبه که شما انسان ها با گذشت این همه سال هنوز بدنتون به سرما و گرمای سیارتون عادت نکرده

- یعنی شماها گرم یا سردتون نمیشه؟

+ نه. ما بدنمون تکامل پیدا کرده. هیچ حسی نسبت به هوا نداریم.هوا اصلا موضوعی نیست که ما راجع بهش فکر کنیم

- اگه از هوا نمیگید، چطور سر صحبت رو با هم سیاره ای هاتون باز میکنین؟[خنده]

+ شاید به همین دلیل باشه که نسلمون رو به انقراضه[خنده از نوع فضایی]

نظرات 3 + ارسال نظر
نیسا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

کاش منم اهل اون سیاره بودم چون کلا هم با سرما هم با گرما مشکل دارم

من اصلا با گرما مشکل ندارم ولی عوضش تا دلت بخواد با سرما مشکل دارم

فرح شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

من نکته بستتو درک نمیکنم باور کن میشه برام توضیحش بدی منظورت جیه لطفا

نکته خاصی نداره
فقط صحبت یه آدمه با یه موجود فضایی
و شایدم بر عکسش

آرمین جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

خنده نوع فضاییش اینه: "خخخخخخخ"

اونکه خنده ایرانیاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد