اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

چقدر غمگین است

آدمی

که با کشتن روزهایش

حس عادی بودن می کند...

نظرات 6 + ارسال نظر
یه داوطلب یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ق.ظ

جالبه! البته از اون لحاظ واقعا جالب نیس!

گرفتم چی میخواستی بگی
مرسی

فرح دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ

واقعا این جوره و تنها کسی که میتونه روزهای متفاوتی درست کنه تنها خود شخصه با نشستن سر جامون و بی تحرکی فقط روزها بس از دیگری میگذره واقعا حیف میشه این روزامون بعدا مطمئنم افسوس این روزایی که سرشار از انرژی هستمو میخورم

بله درسته همینطوره
قدر روزاتو بدون چون بهترین فرصته برای تلاش واسه ارزوهات

محبوبه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ http://sayeban.blogfa.com

بیشتر دیگران این حسو منتقل میکنن...

اره شاید
ولی خیلی وقتا هم نه

ستاره سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

وب قشنگی داری آقا یا خانوم اسطوره ی عزیز:)
اتفاقا منم بعد از تموم شدن یک هفته خیلی سنگین که از 7 صبح تا 9 شب بکوب سر چندتا پروژه بودم ، شروع کردم به روز کشی!. و چقدر روز اول که روزمو کشتم خوشحال بودم از اینکار!...علافی و خوش گذرونی فیلم دیدن و خوابیدن....just this.....الآن عادی شده(3 روز گذشته به همین منوال!)...دو روز دیگه مطمئنم خیلی غمگین میشم...
موجود عجیبیه آدم کلا!

ممنون از تعریفتون و آقا هستم
نمیدونم چرا جنبیدن کار خیلی سختی شده واسه آدما

ستاره چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ق.ظ

چه سریع جواب میدین آقای اسطوره:)..البته من بیشتر فکر کردم خانومید...چون از تو وبگردی از ساباط رسیدم به اینجا(که اونم از مخمور اومدم و اونم از بیشه رسیدم که بیشه دیگه عشقمه....سفر طولانی بود خسته نباشم!) حس کردم مث ایشون خانومید
راستش جنبیدن سخت بوده...سخت نشده
حالا نه فقط جنبیدن خالی ها...بدو وادو کردن...همش سرکار بودن...همش خیلی مفید بودن...وقت استراحت نداشتن و از این جور مسائل سخته
بعدم یه چیزی وجود داره به اسم ظرفیت...از اون که رد کنه من یکی که حسابی کم میارم حتی در حد ظرفیتم هم دیگه نمی جنبم(:دی)
من نصفه شبا کلا حراف تر از مواقع عادی میشم ببخشید پرحرفی می کنم!

زیادی از مغز و بدن کار کشیدن که قطعا کار خوبی نیست اما موضوع اینه که ادمی بتونه اقلا یه کار متفاوت، یه کار مفیدی در طول روزش انجام بده که احساس نکنه امروزم بیخود و بی جهت گذشت
ضمنا ممنون که وقت گذاشتین و نظر دادین این روزها که دوستانم نظر دادن هم فراموششون شده نظرات شما غنیمتیه

نیسا جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.parvaze-lahzeha.mihanblog.com

آره واقعا...
کاملا درک میکنم!

خوشحالم درک میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد