اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

غصه

غصه نخور

غصه بخوری، غضه هم تو رو میخوره

به جای اینکار

غصه رو بخور!

تا دیگه اون نتونه تورو بخوره

حکایت دیوانه و سنگ

روزی روزگاری سنگی در کوچه ای پر تردد قرار داشت .هر کس که از آنجا عبور میکرد بی اختیار پایش به آن سنگ گیر میکرد و نقش بر زمین می شد سپس از عصبانیت فحشی نثار آن می کرد و به راه خود ادامه می داد .دیوانه ای که شاهد به زمین خوردن مکرر مردم بود به سمت سنگ رفت و آن را از زمین بیرون آورد و سوی شیشه دکانی در آن نزدیکی پرتاب کرد. با شکستن شیشه مردم گرد دیوانه جمع شدند و گفتند این چه کاری بود که انجام دادی؟ دیوانه پاسخ داد:این را کردم چون دیدم زیان این کار فقط به مغازه دار میرسد و در عوض باقی مردم از شر سنگ راحت میشوند! مردم گفتند حقا که دیوانه ای! میتوانستی سنگ را در بیاوری و در گوشه ای بگذاری تا به هیچ کس آسیبی نرسد. دیوانه گفت: من که دیوانه بودم و آنچه را فکر میکردم صحیح است انجام دادم اما شما که عاقل هستید چرا آنچه که خود میگویید انجام ندادید؟! با شنیدن این حرف مردم سر به زیر انداختند و دیگر هیچ نگفتند...

بعضی مشکلات اگه حل نمیشن

خب لابد نمیشن دیگه

بجای لج کردن و غصه خوردن

بزارش یه گوشه

تا انقد باهاش چشم تو چشم نباشی!

Alien 3

- شما آدم ها چرا انقدر به کشتن همدیگه علاقه مندید؟

+ چون یکی از اولین اتفاقاتی که برای بشر ما افتاد کشته شدن برادری توسط دیگری بود

- [با تمسخر] اوه پس دلیل موجهی دارید!

+ شما یعنی توی سیارتون جنگ ندارید؟همدیگرو نمی کشید؟

- ما اگر توی سیاره مون جنگ داشتیم که اونقدر پیشرفت نمیکردیم بتونیم قبل از شما پیداتون کنیم!

میدونی... ما هوشمون از شما انسانها کمتره

+ پس چه چیزی بیشتر دارین که به اینجا رسیدیدن؟

- چیزی که شماها به داشتنش خیلی می نازید اما در واقع ندارید. "منطق!"

+ منطق؟

درسته منطق. اگه منطق داشتید از بدو وجودتون تا امروز عمر و جان و سرمایتون رو صرف چیزهای بی معنی ای مثل جنگ و کشور گشایی و ساخت سلاح نمیکردید. و اینها همه برای کشیدن مرزیست که فقط و فقط روی کاغذ وجود داره جالبه ما از فضا که به " زمین" شما نگاه میکنیم هیچ مرزی نمی بینیم. شما انسانها شبیه جوک می مونید، یک جوک که در عین حال خیلی تلخه!


فلافل

زنی در گوشه ای فلافل می فروخت

اما افسوس

که شکم های گرسنه کم بود

و چشم های گرسنه زیاد...

اسم بامسما

آبادان آبش آلوده بود

اهواز هوایش

خورجین

بعضی آدما شبیه خورجین هستن

به شخصه از خودشون هیچی ندارن

فقط حمال تفکرات دیگرانن!