اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

دوئل

وقتی درگیری پیش میاد

و دو نفر شروع میکنن به زدن همدیگه

وسط دعوا هیچ نمیدونن که کی به اون یکی بیشتر ضربه وارد کرده

فقط وقتی دست از جدال برمیدارن تازه میفهمن چقدر بی جان و داغون شدن

مخصوصا اگه توی اون درگیری به جای مشت از کلمات استفاده بشه!

نظرات 4 + ارسال نظر
جاوید یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ب.ظ

اگه دعوا دو نیمه بشه و دعوا کنا بتونن استراحت کنن وسط دعوا این مشکل حل میشه و به راحتی میفهمن چقد زدن یا خوردن

اگه مسئولین رسیدگی کنن شاید بشه

هیچی دیگه سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ب.ظ

عجب!

بعله داداش

نیسا پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ق.ظ

امان از این دعواهای با چاشنی کلمات!
کلا دایره لغات منفی اطرافیان رو کلی بالا میبره.

به به نیسا خانوم فکر کردم چون وبتو به حالت تعلیق در اوردی دیگه به ما سر نمیزنی.

بله دیگه هر کاری بلاخره یه مزیتی هم داره

محبوبه شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ

کلمه ها خیلی بدتر از مشت و لگد هستن چون جاشون همیشه میمونه!

اره همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد