اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

سطل آشغال

بعضیام هستن فقط و فقط توی ناراحتی ها و بدبختی ها

یاد دوستاشون میوفتن

هرچی غم و حس منفیه رو دوش دوستشون میزارن 

تا خودشون یکم خالی بشن

به اینجور آدم ها باید گفت:

"دوست عزیز 

من سطل آشغالی برای احساس مچاله شده ی تو نیستم!"

نظرات 4 + ارسال نظر
sanam سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 ق.ظ

بله متاسفانه

محبوبه پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ق.ظ

کاش بشه بهشون گفت!!

آترین جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ق.ظ

حالا اینا یکم خالی میشن بعضیا اصلا خالی نمیشن ...

اره بعضیاشونم اینجوری فقط روزگار بقیه رو کدر میکنن

فائزه جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ب.ظ http://eldoradoforus@persianblog.ir

اگر دوست، سنگ صبور نباشه باید به کجا پناه برد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد