اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

دو دو تا چنتا میشه؟!

اون موقع ها که بچه بودیمو بیشتر از دو دو تا نمی دونستیم

همیشه به جواب چهار می رسیدیم

اما حالا که بزرگ شدیم 

و هزار و یک فرمول و قاعده و اصول بلد شدیم

دیگه هیچ وقت دو دو تامون چهارتا نشد

نظرات 7 + ارسال نظر
نیسا دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.parvaze-lahzeha.mihanblog.com

آره واقعا.
بزرگ شدن کلا چیزی نبود که از بچگی آرزوشو داشتیم.

اتفاقا چیزی بود که ارزوشو داشتیم برای همینم هست که میگن مواظب باش چه آرزویی میکنی

نیسا سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ب.ظ

درسته...منظور منم این بود که رویای بزرگ شدن که از بچگی آرزوشو داشتیم، اونچیزی نبود که فکرشو میکردیم.

ببخشید من منظورتونو بد فهمیدم

محبوبه شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:39 ب.ظ

نمیدونم منظورت این بود که الان خوبه یا اون موقع ، ولی من ازین مثالی که زدی اینجوری برداشت میکنم که آدمای کوچیک فکر میکنن ، همیشه دو دو تا باید بشه چهار تا ، ینی تو ذهنشون یه سری قاعده ی کهنه ی دم دستی دارن و به اونا پایبندن... اما اگه بزرگ بشن میبینن دنیا بزرگ تر از اونا و قاعده های کوچیک و مسخره شونه...

نه منظورم این نبود ولی خب از این دید هم میشه به قضیه نگاه کرد

emad دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ق.ظ

ها نه

هیچی دیگه دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:44 ب.ظ http://asam92.blogfa.com

سلام
اگه چهارتا شد پس چندتا شد؟!

هیتلر جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:35 ب.ظ

خیلى جالب بود فکر کنم فقط حفظ کرده بودیمش ولى باید یاد گرفت چجورى دو دوتا هامون پهلوتان بشه

سارا دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:39 ب.ظ http://sara-parsi.blogfa.com

بیشتر هم سه میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد