اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

آنچه من دیدم تو ندیدی

اپیزود اول لاین بازار پردیس: بچه دوساله کنار مادرش که مشغول گدایی کردنه ایستاده.نگاهش به شدت روی دختر بچه ای که سرگرم خوردن بستنیه خشک شده... 

 

اپیزود دوم بازار ستاره: پسر نوجوانی که پاهاش ناقصه به سختی داره راه میره.همه بهش  زل زدن. اون از این نگاه ها بیزاره... 

 

اپیزود سوم تاکسی: از رادیو تاکسی داره دعا پخش میشه.پیرزن در حالی که دستاشو برده بالا زیر لب دعا میخونه و گریه میکنه. بقیه مسافرا دارن بهش می خندن... 

 

اپیزود چهارم چهارراه رسالت: دختر بچه ای مشغول گل فروختنه اما کسی ازش نمی خره چون از بس گلاشو نخریدن پژمرده شدن... 

 

اپیزود پنجم سالن ورزشی: پسره خوب نمی تونه فوتبال بازی کنه آخه سرطان داره.دیگران بخاطر بازی بدش مسخرش میکنن. اون به روی خودش نمیاره و فقط لبخند تلخی میزنه...

انسان متغیر

انسان موجود متغیریه 

ویژگی اصلی متغیر ها اینه که تغییر کنن 

 پس همیشه باید منتظر تغییر متغیر ها بود *...


   


* سوال ۲۰ امتیازی: اگه گفتین این جمله "همیشه باید منتظر تغییر متغیر ها بود" رو از چه فیلمی کش رفتم؟