اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

بیا بریم تماشا

بنظرتون دیدن صحنه جون دادن یه آدم چقدر جذابه؟

یعنی اونقدر جذاب هست که 10هزار نفر آدم قبل از اینکه آفتاب بزنه بلند شن برن توی سرما بشینن تا یکیو بیارن اعدام کنن؟

حتما همینطوره وگرنه اینهمه ادم نمی اومدن؟میومدن؟!

باید خیلی تماشایی باشه فکرشو بکن طرف حلق آویزه داره جون می کنه دست و پا میزنه تقلا میکنه آخر سر ناامیدانه میمیره

خداییش جالب نیست؟


این اتفاق همین امروز صبح افتاده...

اصل خبر

استکبار در کره ماه

آقای رسانه ملی سوالی داشتم خدمتتون:

شما مارو چیز فرض کردی؟!

یا مستند پخش نکنید یا خیرسرتون پخش میکنید که مثلا شعور ملتو بالاببرین،زارت نزنین تو همون شعور کذایی که ما فکر کنیم گوسفند تشریف داریم.مستند انسان و فضا پخش کردین بعد میاین پرچم آمریکا رو روی بازوی فضانورد ها شطرنجی می کنین؟اونم نه توی یه صحنه بلکه توی تمام صحنه های برنامه؟ این یعنی چی اخه؟ یعنی آبو ریختین اونجایی که می سوزه؟!


سینما

یکی از دوستام تعریف میکرد میگفت

توی سینما پسر نوجوان نابینایی با مادرش اومده بود فیلم ببینه(بشنوه)

ردیف پشت سریشون چنتا احمق نشسته بودن

شروع کردن به مسخره کردن پسره

انقد بهش خندیدن و مسخرش کردن که اونا طاقت نیاوردن و بلند شدن رفتن

همش خودمو جای پسره و مادرش میذارم که چه حسی داشتن اون لحظه


پ.ن:وقتی یکی زمین میخوره همه بهش میخندن من هیچ وقت نفهمیدم کجای این موضوع خنده داره!

ملت ایستاده

توی روز روشن در یک جای شلوغ از یه جوون زورگیری کردن

ملت فقط وایساده بودن نگاه میکردن

وسط میدون جلو چشم همه یکیو کشتن

ملت فقط وایساده بودن نگاه میکردن و فیلم میگرفتن

یکی تو ماشین زنده زنده سوخت

ملت فقط وایساده بودن نگاه میکردن و فیلم میگرفتن

صدای نعره اومد،دعوا شده بود

ملت فقط وایساده بودن نگاه میکردن

همچین آدمایی هستیم ما!

ملت ایستاده!

شغل انبیاء

میگم: معلمتون کیه؟

میگه: همونی که دیش و رسیور میفروشه و ماهواره تنظیم میکنه

آخر الزمان

بچه که بودم هر وقت صبح خیلی زود بیدار میشدم اول از هر چیز میرفتم چک میکردم ببینم خورشید امروز از کدوم طرف طلوع میکنه. آخه بهم گفته بودن روزی که دنیا آخر میشه خورشید از مغرب در میاد.منم میخواستم مطمئن شم امروز همون روز نیست.

بعد از سالها هنوزم فکر میکنم اخرالزمان همینجوریه یعنی یه روز صب از خواب پا میشی و می بینی ای دل غافل امروز خورشید از مغرب در اومده و دنیا آخر شروع شده ،به همین سادگی...