اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

حق انتخاب

میگه آهنگ جدیدا برات بزارم یا قدیمیارو؟

میگم جدیدا

بعد یه اهنگ عهد عتیق میزاره

میگم این چیه؟

میگه جواد یساریه جدیده،میخوای اهنگ قدیمیاشو بزارم؟

میگم نه تورو خدا همین خوبه!


پ.ن:حالا همین شده حکایت ما

کار و عار

+ راستی فلانی چیکار میکنه؟

- زن داره بچه داره...

+ نه منظورم اینه شغلش چیه؟

- ساده ای ها،آدم با این همه مشغله مگه میرسه کار دیگه ای هم انجام بده؟!

+ آها از اون لحاظ!

دانای کل

ما هممون میدونیم

ما هممون همچیو میدونیم

بقال سر کوچه مون خیلی میدونه

همیشه برای مدیریت جهانی طرح داره

اگه بقال نشده بود احتمالا رئیس سازمان ملل بود الان

ما هممون میدونیم

ما هممون همچیو میدونیم

نیازی به دکتر رفتن نداریم

کافیه به اولین نفری که رسیدیم دردمون رو بگیم تا 120 نوع داروی موثر برامون تجویز کنه

از هر موضوعی بحث بشه

هیچکس نمیگه نمیدونم

چون ما هممون میدونیم

چون ما هممون همچیو میدونیم...


پ.ن:یه روز یه بنده خدایی یه سوالی ازم پرسید و من گفتم نمیدونم.نفر کناریم بهم گفت اگه نمیدونی هم بگو میدونم مردم ازت یه انتظار دیگه دارن "وجهه"ات خراب میشه!! از اون روز به بعد معنی وجهه دستمم اومده!

در آرایشگاه

اولی:مورینیو به نظر من بهترین مربی دنیاست،خیلی باهوشه!

دومی:اره ضریب هوشیش میگن فقط یکم از انیشتین کمتره!

سومی:میدونستی دکترا داره؟دکترای فیزیک هیدرولیک!!!!

اولی:اره دیگه پدر مادرش جزو میلیادرای دنیان بایدم اینجوری باشه!


جای دیگه ای توی دنیا هم هست که ادماش با این وقاحت دروغ بسازن و انتظار داشته باشن دیگران حرفاشونو باور کنن؟!