اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

رسالتی برای گوسفندان

تازگی فهمیدم چرا اکثر پیامبرا قبل از اینکه به رسالت برسن چوپان بودن. چون خدا میخواست پیامبراش از قبل نبوت شون یه آمادگی داشته باشن برای گوسفندایی که بعدا مجبورن باهاشون سرو کله بزنن!


پ.ن: از پروفسور سمیعی میپرسن نظرت راجع به مغز چیه؟ میگه چیز خوبیه کاش همه یکی داشتن!

دیکتاتور

مغز من خیلی دیکتاتوره

همچیو میخواد تحت اختیار خودش قراره بده

دستمو مجبور میکنه کانالو عوض کنه

در حالی که اصلا حالشو نداره

اما مجبوره چون مغز من میگه

پاهامم همینطور

اونو هم مجبور میکنه راه بره هرچند خستشه

راستش همه ی اعضای بدن برده ی مغزن

اما وسط این قلمرو دیکتاتوری بزرگ

فقط دله که هر کاری دلش میخواد میکنه...


پ.ن: دانلود آهنگ مورد علاقه من

حق الناس

آدم قرار نیست همه حق هاشو توی این دنیا بگیره

یه سری حق هارو باید گذاشت واسه اون دنیا

بزار یه چنتا طلب واسه خودت پس انداز داشته باشی

اون دنیا رو چه دیدی شاید به دردت خورد


پ.ن: دانلود آهنگ مورد علاقه من. مشاهده متن آهنگ


 

علم احتمال

علم احتمال میگه

اگه احساس میکنی بیش از حد آدمای مزخرف دوروبر تو گرفتن

به خودت شک کن شاید اون آدم مزخرف تو باشی!

اما نمیدونم چرا من حس میکنم چند مدته بیش از حد آدمای مزخرف دوروبرم هستن