اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

جوهر و شوهر

به قول پدرم

کار جوهر مرده

و بدهی شوهر مرد

پرهیز

امان

از آدمی که

عقلش کند

و زبانش تند باشد

تجویزی برای خود

روانشناسی را میشناسم

که شب ها با قرص خواب آور به خواب میرود

شاید این تلخ ترین کنایه ای باشد

برای دنیای خاکستری امروزی ما...

خلوتگاه

به درخت گفتم: حیف اگه من عمر تورو داشتم...

درخت برگشت گفت: حیف اگه من پای تورو داشتم...

بعد هردو

به گوشه ای خیره شدیم

و آه سردی کشیدیم

انتخاب

یا سکوت کن

بزار کشف شی

و این ریسکو بپذیر

که شاید هیچوقت شناخته نشی!

یا از سِر درونت حرف بزن

خودتو عرضه کن

چوب حراج به شخصیتت بزن!

هردو تلخه

هردو سخته

ولی کی گفته زندگی انتخابای آسون به آدم میده؟

ایده آل گرایی

وقتی ادم غصه داره

دلش میخواد اون موقع هوا ابری باشه

بارون هم از آسمون بباره

یعنی اگه قرار به غصه خوردن باشه

دلش میخواد غمگین ترین لحظاتو تجربه کنه

تا بیشترین لذتو از غصه هاش ببره

آدمیه دیگه

دلش میخواد همچیو در کمالش تجربه کنه

Alien 6

+ هیچوقت نتونستم عشق بین شما انسان ها رو درک کنم

_ نکته همینجاست. درک کردنی نیست، حس کردنیه!

بجای اینکه انقدر نگران فردات باشی

کلاه امروزتو محکم تر بچسب باد نبره

ماهی

ماهی ها با اینکه همش توی آبن

پس چرا حموم نمیرن که انقد بو ندن؟

سن شمار

از یه سنی به بعد

دیگه هیچ اتفاقی نمی افته

فقط روزا میگذرند

عوام بهش میگن پیری

من بهش میگم مرگ

رهایی

از خودآگاه خود

که نا خودآگاه بیرون می روم

پر می گیرم

همانند کرمی که بیرون از پیله

خود را پروانه می یابد

چای تلخ

حرف هایم را

چای میکنم

بی هیاهو،

آهسته،

تلخ،

تلخ،

تلخ،

می نوشم...