اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

جهان سوم

جهان سوم جاییه که داروخونه هاش بجای بقیه پولت سر خود قرص بدون تجویز بهت میدن!


پ .ن: پیشنهاد میکنم مردم بجای واژه "دارو خانه" از کلمه "سوپر دارو" استفاده کنند چون این اسم خیلی برازندشه

جبر و اختیار

خیمه شب باز عروسک هایش را به صف کرده بود.

برای اینکه تصمیم بگیرد کدامشان را بسوزاند 

شیر یا خط می انداخت

وای بر منِ عروسک

که زندگی ام به قرعه یک سکه بند باشد!

دوئل

وقتی درگیری پیش میاد

و دو نفر شروع میکنن به زدن همدیگه

وسط دعوا هیچ نمیدونن که کی به اون یکی بیشتر ضربه وارد کرده

فقط وقتی دست از جدال برمیدارن تازه میفهمن چقدر بی جان و داغون شدن

مخصوصا اگه توی اون درگیری به جای مشت از کلمات استفاده بشه!

Alien 4

-  چیز خنده داری که در شما انسان ها دیدم اینه که خیلی حرف میزنید

خیلی زیاد

و خنده دار تر از اون اینکه هرچه بیشتر حرف میزنید بیشتر سوءتفاهم ایجاد میکنید

+ پس شما فضایی ها چطور حرف میزنید؟

-  ما حرف نمی زنیم

+ حرف نمی زنید؟!

ـ  ما از طریق فکر مفاهیم رو القا میکنیم اینجوری دقیقا همون منظوری که مد نظرمونه رو میرسونیم

+ کاش ما هم مثل شما بودیم...


پ.ن: دانلود آهنگ مورد علاقه من