اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

نی انبون

سوار ماشین که شدیم چند دقیقه بیشتر نتونست تحمل کنه

ازمون اجازه گرفت که سازشو باد کنه

میگفت دلش برا سازش تنگ شده

شصت و دو سالش بود

میگفت نمیتونه ببینه سازش خالی کنارش افتاده باشه

اهل خوزستان جنگ زده بود

میگفت با همین ساز هر پنج بچشو فرستاده دانشگاه

تازه از مراسمی برگشته بود و چهار ساعت تمام ساز زده بود

اما باز به همین زودی دلش تنگ شده بود

هر چی میگفت

همش  انگار نشانه هایی از عشق بود

عشق مردی به سازش...

سطل آشغال

بعضیام هستن فقط و فقط توی ناراحتی ها و بدبختی ها

یاد دوستاشون میوفتن

هرچی غم و حس منفیه رو دوش دوستشون میزارن 

تا خودشون یکم خالی بشن

به اینجور آدم ها باید گفت:

"دوست عزیز 

من سطل آشغالی برای احساس مچاله شده ی تو نیستم!"

28 سالگی


تولدم مبارک