اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

جهان سوم

جهان سوم جاییه که داروخونه هاش بجای بقیه پولت سر خود قرص بدون تجویز بهت میدن!


پ .ن: پیشنهاد میکنم مردم بجای واژه "دارو خانه" از کلمه "سوپر دارو" استفاده کنند چون این اسم خیلی برازندشه

نظرات 4 + ارسال نظر
نیسا پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ

پیشنهاد جالبی بود، اسم واقعا برازنده ایه :)

ممنون

ساباط جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
آخ از این جهان سوم
کیسه های پر از قرص و دارو که همینطور خودسر مصرف میشه از تصویرهای جالب کشور ماست
سوپر دارو

بعد مبگن سرانه مصرف دارو در ایران چند برابر استاندارد جهانیه!

محبوبه شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ب.ظ

وقتی جون آدمیزاد مهم نیست چه فرقی میکنه از داروی اشتباهی بمیره یا آلودگی بنزین های غیر استاندارد یا سرطان ناشی از مواد غذایی بی کیفیت... وقتی لذتی در کار نیست و آخرش هم باید بمیره ، هر چه زود تر بهتر...

خواهر عزیز نگین تورو خدا. ما جونمونو دوس داریم

مهدیس شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:41 ب.ظ http://ladyrose632.persianblog.ir

اونوقت قرص با نسخه رو ندارن که بدنو بگو :|

اره راست گفتی واقغا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد