اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

ایده آل گرایی

وقتی ادم غصه داره

دلش میخواد اون موقع هوا ابری باشه

بارون هم از آسمون بباره

یعنی اگه قرار به غصه خوردن باشه

دلش میخواد غمگین ترین لحظاتو تجربه کنه

تا بیشترین لذتو از غصه هاش ببره

آدمیه دیگه

دلش میخواد همچیو در کمالش تجربه کنه

نظرات 1 + ارسال نظر
سیسیلی جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 ب.ظ

چه لحظه هایی که دوست داشتم همه چی در حد کمالش انجام بشه...
چه دعوا و کتک کاری هایی که از خدام بوده طرف جمجمه طرف مقابل رو خرد و خمیر کنه در حالی که هر دو شون برام غریبه بودن!
چه لذت هایی که از خواندن اخبار حوادث میبرم که در اوج لذت جنسی تجربه شان نکرده ام.
چقدر دوست دارم که از انجام شدن هر چیزی در کماش لذت ببرم!نمی دانم از آدمیت و انسانیتم نشات گرفته یا از حیوانیت و درنده خویی ام!
هنوز سردرگمم در این فضای پوچ و تاریک و بی چگالی! و هنوز هم دوست دارم رقیبانم را و گهگاهی بهترین دوستانم را وحتی بعضی وفت ها خودم را در اوج فلاکت و بدبختی بنگرم!
نمی دانم،نمیدانم...از آدمیت است یا درنده خویی؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد