اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

موفقیت کشکی

برای موفقیت در زندگی فقط کافیست پنیرتو بدی قورباغه جابجا کنه و اونوقت قورباغه رو هم بگیری و قورتش بدی!خب این که خیلی سخت شد. 

کتاب های موفقیت ۵۰۰ صفحه ای هم هست به نام موفقیت در ۵ دقیقه!این کتاب رو حتما براتون پیشنهاد می کنم چون اصولا اگه کسی بتونه پونصد صفحه اراجیف رو تحمل کنه مطمئنا آدم موفقی خواهد بود.از همه اینها گذشته چرا راه دور بریم مجله موفقیت خودمون راهی زیبا برای کامیابی پیش رومون میزاره البته اگه به همراه سی دی های سمینارهای احمد حلت (که عکسشو با قیافه ی بی ریخت و اون لبخند ضایع با دندونای زرد حال بهم زنش و چهره ای که کرم سفید کننده بدجوری بهش ماسیده رو تو تمام صفحات و لیبل سی دی میشه دید) رو خریداری کنید بسیار عالی میشه.تازه می تونین در قرعه کشیش هم شرکت کنین و به دلخواه خود یک جراحی زیبایی رایگان یا قرص های ترک اعتیاد یا تقویت کننده قوای جنسی رو برنده شید! 

پیشنهاد اکازیون دیگه که اگه پایه سمینار باشین دکتر آزمندیان خودمونه.استاد با استفاده از کلماتی همچون تکنولوژی فکر و اولین با در دنیا کلی خاطرخواه پیدا کرده.برای سمینارهاش هم ۱۵ تا ۵۰ هزار تومن ناقابل باید پیاده شین و بعدش چنین جملاتی بشنوین:خوب خوب است و بد بد است.اگر خوب باشید زندگی خوب است و اگر بد باشین زندگی بد است و گل را دوست داشته باشید.به یکدیگر گل بدهید.گل زیباست.مثل گل زیبا باشید.اینارو اگه به مدت دو ساعت بزارین روی دور تکرار اونوقت میدونین در طول سمینار بر شما چه خواهد گذشت! 

البته این هم عرض کنم که ما سربازا نیاز به این چیزا نداریم و خیلی موفق هستیم.چون از بس مثل مرتاض ها ریاضت کشیدیم و مثل کاهنان بودایی سر پست در خلسه فرو رفتیم که به روشنگری رسیدیم 

نظرات 10 + ارسال نظر
فاطی پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:41 ق.ظ http://bikhialgirl.blogfa.com/

سلام دوست من.
اپ جالبی گذاشتی منم مثل شما از این چیزا زیاد خوشم نمیاد اخه اگه خیلی دوام بیاره اثرش تا یه هفته میمونه.به نظر من اگه میخوایم موفق باشیم باید اولا واقعا عقلانی تصمیم بگیریم و با منطق پیش بریم و یه راه درست رو خودمون البته با مشورت دیگران انتخاب کنیم.این بهترین راهه از نظر من.در ضمن نیازی هم به زمان مصرف کردن و رفتن به این سمینارای الکی و فورمالیته نیست.
موفق باشی.
بای

دختررویدری پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
دستنوشته های جالبی داری
موفق باشی
در پناه حق .

ش پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام بر اسطوره وبلاگ های رویدر
خداییش تو رویدر یه اسطوره تونسته بفهمه وبلاگ یعنی چی...
فکر کنم تو شهر خودمون موفقیت واقعا ۵ دقیقه ایه!!!مثلا اخرین شاهکار مردان موفق رویدر نشان از ۵ دقیقه ای موفقیت میدهد
اومدن واسه یه موضوع معمولی نزدیک به ۸ تا بنر چاپ کردن(که احتمالا به خاطر نصیحت های برادرانه دوست بنر سازمون مبنی بر
اینکه دیگه ما روستا نیستیم باید اطلاع رسانی قوی باشه)ایا واقعا
دهی به کوچکی رویدر این همه بنر نیاز دارد.راستی اون دوست بنر سازمون قورباغه اش را قورت داد.

رانیا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://13661362.blogfa.com/

سلام نظرتون در مورد کتابای روانشناسی و دکتراش جالبه اما من با نظر شما مخالفم . من کتابای روانشناسی را خیلی دوست دارم و برای درک بهتر روحیات و اخلاقای افراد جامعه و نوع بر خورد با هر گروه همیشه مطالعه می کنم . کتابای روانشناسی روح اعتماد بنفس در ادم تقویت می کنه . اغلب ما ادما برای بر طرف کردن نیازا و بیماری جسمی مون هزاران کتاب را زیرو رو می کنیم و هزاران دکتر را ملاقات می کنیم اما هیچ وقت برای نیاز روحیمون به یه روانشناس و مشاور نمیریم و یا حاضر نیستیم یه صفحه از کتاب روانشناسی بخونیم . به نظر من کتابای روانشناسی اراجیف نیستن اگه بتونی بهش عمل کنی می تونی زندگی تازه ای را تجربه کنی مشکل اغلب ماها اینه که یه نگاه سر سری به کتاب می ندازیم و بعد از خوندنش بهش عمل نمی کنیم و اخر سر هم می گیم اراجیف. اگه اراجیف بود این کتابا هزاران دکتر و ادمای عاقل نمی رفتن وقتشونو صرف نوشتن چنین کتابای بکنن .

سروناز شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام خبر نداشتم دوباره رو به نوشتن آوردی
قشنگ بود میونی چرا؟ چون حرفای خودت بودن

سرو ناز یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ

چند وقتیه می خوام اینو بگم که
اسطوره بهترین وبلاگ نویس رویدره
چون نوشته هاش مال خودشه
تراوشات ذهن خودشه.........

کمنزیل چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام بر اهل رویدر نخسته سرباز

دوست قدیمیت پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ

از سوژه هایی که پیدا می کنی خیلی خوشم میاد آخه همیشه تازه ست . تازگی داره و کسی تا بخال ازشون حرف نمی زنه . دستت درد نکنه واقعا اسطوره وبلاگ نویسان رویدری بابا ای ول

دلبرک شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ق.ظ

سلام اسطوره جون.
خوبی؟
به به چه اسم قشنگی.اسطوره!!!!!!!
تو چه ادم جالبی هستی!خاطراتت خیلی قشنگه.اینا رو خودت مینویسی؟!بابا تو خیلی استعداد داری.بهت تبریک میگم.بابت استعدادت میگم.
همه خاطرات قشنگن.کلا خیلی خوب حرفتو میزنی.
موفق باشی
بای.

سزاوار محبت شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ق.ظ http://www.bahar75.blogfa.com

سلام دوست خوبم حالت خوبه وبلاگت قشنگه من شما رو لینک کردم متن قشنگیه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد