اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

چگونه صاحب یک وبلاگ پر بیننده رویدری شوید

۱. برای این کار ابتدا باید جنس مونث باشید و یا خودتون رو در قالب جنس مونث جا بزنید. 

     

۲. عنوان وبلاگتون رو عاشقانه ی آه ناله ای انتخاب کنید مثال:(درد و دل های یک دختر بسیار تنهای رویدری) یا (آهای دنیا چرا به من تنهای بی کس وفا نمی کنی؟) یا (دل نوشته های یک دختر دل سوخته ی رویدری) یا ... 

 

۳.قالب وبلاگتان را تاریک و پر از قلب تیر خورده انتخاب کنید 

 

۴.تا می توانید از غم و غصه و تنهایی و دلتنگی و بی تابی و بی عشقی و مرگ و مردن و سیر بودن از زندگی (بازم بگم؟) صحبت کنید 

 

۵.سعی کنید مطالبتون هر چه بیشتر بی محتوا باشه.چون کسی حال و حوصله خوندن و فکر کردن و زور زدن نداره! 

 

۶.به طور متناوب به سایر وبلاگ های رویدری و اطراف رویدری و هرمرگانی و اطراف هرمرگانی و در کل به هر وبلاگی که گشایش بخت شما در آن امکان پذیر باشه سر بزنید و نظر بدید 

 

۷.سعی کنید به یک نظر در هر پست اکتفا نکنید و تا می تونین به سایر وبلاگا سر بزنین و هی نظر بدین و اگر نظری ندارین خبر بدین! اینکه آپ هستین و منتظر حضور سبزشون(داداش جون هرکی دوس داری سیاسیش نکن!) در وبلاگتون هستید و از اینجور حرفا 

 

۸.هر چند وقت یک بار از همه خداحافظی کنید و بگین قصد دارید وبلاگ نویسی رو برای همیشه کنار بزارین. 

 

۹.در این راه به تمامی گزینه هایی که بهتون شماره تلفن و یا ندیده پیشنهاد ازدواج میدن فکر کنید و یکی از اون ایده آل هاش رو به عنوان همسری برگزینید 

 

۱۰.تبریک میگم شما الان به هدفتون رسیدید! در حال حاضر یکی از پر بازدیدترین وبلاگ هارو دارین و علاوه بر اون شوور (شوهر) هم برا خودتون پیدا کردین. پس وقت این رسیده که وبلاگ نویسی رو کنار بزارید و بچسبید به شوهر و زندگیتون

نظرات 19 + ارسال نظر
فاطی چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ http://bikhialgirl.blogfa.com/

سلام
چیه اسطوره؟گله داری که وبت بیننده نداره؟حسودیت میشه؟(شوخی)

ببخشید این چیزایی که شما نوشتین یه کوچولو توهین شد به ما. بد نبود اگه یه عذرخواهی کوچیک هم اخرش اضافه میکردین.
من نمیگم شما دروغ میگین ولی همه که مثل هم نیستن اینو خودتون بالای وبلاگتون نوشتین.نکنه اونم یه شعاره؟!!

اون مطلب بالای وبلاگم شعار نیست هر کسی مثل خودشه .منم طبق اون واقعیاتی که دارم عینا مشاهده می کنم حرف می زنم!!
اگر غیر از اینی که گفتم هست خوشحال میشم برام اثبات کنی که در اشتباهم
انوقت حتما از شما معذرت خواهی خواهم کرد

فاطی پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ http://bikhialgirl.blogfa.com/

سلام اسطوره
شما که دختر نیستین پس چجوری از جیک و پوک وبلاگای دخترا خبر دارین؟؟؟؟هر کسی یه جور فکر میکنه شاید از نظر شما اسم بعضی از وبلاگا مسخره باشه ولی شما باید به نظر دیگران احترام بذارین!در ضمن چندوقته بدفورم پیله کردی به دخترا!چرا؟؟؟؟

بایدی در کار نیست خانم فاطی!
من به عقاید خودم احترام میزارم
هر کسی نظر خودشو داره. هر کسی از نگاه خودش دیگران رو می بینه و قضاوت میکنه
شماها چرا همیشه انتظار دارین دیگران همه ی کارای شمارو تایید کنن؟

هامیان دخترا جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ

اررش سلام کردن نداری بی غیرت کسی میاد به ناموسش به دخترای شهرش بدوبیرا بنویسه خیلی بی غیرتی خیلی فکر می کردم تو مث بقیه نیستی که بیای به سلیقه های دیگران توهین کنی اما نه تو هم مث بقیه هستی که از نت سو استفاده می کنن و هر چی از دهنشون در میان میگن زورت میاد کسی بهت نظر نمیده اخه الاغ می دونم گیر دادی به وبلاگ فاطی و دردل یک دختر رویدری رومینا فاطی شاید احساسی بنویسه اما رومینا کجاش احساسی مینویسه همین شما بی فکراین که نمی زارین یه دختر اندیشه ها و نظراتشو و پیشنهادای که داره را بیان کنه بدجور با این پستت خودتو خراب کردی اسطوره خان حیف اون مامان بابای که تو پسرشونی . اها توهین کردن به کسی نیستم اما خودت خاصتی.

اولا من سلامتو نخواستم.
دوما من اسمی از کسی نبردم تو بیخود برداشت کردی
سوما برو بجای این اراجیف تمرین املا بکن یابو علفی!(هامیان نه.حامیان!- خاصتی نه.خواستی! نادون)
چهارما من کجا اهانت کردم؟ کجای حرف من دروغ بود؟ اگه همچین چیزایی نبود که نمی نوشتم پس هست چشاتو وا کن بچه جون

فاطی جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://bikhialgirl.blogfa.com/

ببخشید ما همچین انتظاری نداریم ولی شما که میگین بایدی در کار نیست خوبه خیلی ها که عقاید شما براشون مسخره ست بیان و بهتون بی احترامی کنن؟نه تو رو خدا یه کم منطقی فکر کنین و انقد از سر لجبازی جواب ندین.اگه احترام گذاشتنی در کار نباشه که دیگه دنیا زیر و رو میشه!من که نمیتونم فقط عقاید خودمو ببینم شاید عقاید من اشتباه باشه و من تو گمراهی باشم پس من باید به عقاید دیگران احترام بزارم و در موردشون تحقیق کنم نه اینکه به سخره بگیرمشون.مشکل من اینه که چرا شما همه چیزو به مسخره میگیرین؟!ماشالا شما که کوه منطق هستین این حرفا از شما باید بعید باشه!شما یه ادم باشعور هستین اگه باشعورش اینجوریه پس بی شعورش باید بیاد جلو طرف راس راس فحش بده؟یه کم انتقاد پذیر باشین.
به هر حال موفق باشین.

من با کسی لجبازی ندارم.من به دیگران شیوه پر بازدید بودنو گفتم شما که به قصد بازدید و این حرفا مطلب نمی نویسین می نویسین؟
پس شما از این قاعده مستثنا هستین در صورتی که غیر این فکر کنین
من که نه اسم کسیو بردم و نه آبروشو که بخوام معذرت خواهی کنم.
ضمنا کوه منطقو خوب اومدی یادم باشه برم به دیگران بگم که من اینم

ش جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ب.ظ

کوه منطق منو درگیر این بازیهای خودتون نکن (به تلمیح توجه فرمایید)من فقط خاصتم از این هامیان دخترا دفاع کنم راست میگه
دیگه بی غیرت ,وطن فروش.اوج هنر نوشتن هامیان اونجاست
که شما رو الاغ خطاب میکنه چون خودت خاصتی(نکته دینی:اگربخواهید به کسی توهین کنید مستحب است که غلط املایی بنویسید)و اخر هم اینکه دوتا وبلاگ درست حسابی تو رویدر داریم یکش وب پاره(که دیگه نمی نوسه)و دومیش هم همین اسطوره پس بنویس تا یه ذره یاد بگیرن تو دنیا همه چیز اه و ناله و قلبو تیرو,نیزه,...اینا نیست(تازه دارن یاد میگیرن که نظر بدن نه بنویسن بیا من اپم)

سلام ش!
خوشحالم که پای تو بلاخره به وبلاگم باز شد و خاصتی منو درگیر بازی هات کنی.
جه عجب م نمردیم دیدم که ش بلد هست که از کسی تعریف کنه.امشب احتمالا از خوشحالی خوابم نخواهد برد...
سعی میشه دفعه بعد از نکته دینی تون در مطالبم استفاده کنم

دیبا جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام به به پست جدید جارو جنجال خوب اومدی وبت جنب و جوش گرفته شاید یه کم بازدید کننده داشته باشی حالا چرا خودت از فرمولی که دادی استفاده نمی کنی .شایدم می کنی و ما خبر نداریم. اما من یکم ناراحت شدم به نظرت توهین نبود به دخترا هر چند که دخترای امروزی زیادم نرمال نیستن اما شما هم کم واسشون نزاشتی موفق باشی

اخه فرمول منم مثل دوا دادن کچل هاست(به درد خودشون نمی خوره)
مهم کم یا زیاد گذاشتن نیست مهم اینه که یه تلنگر بهشون بزنی تا متوجه شن. اگه تلنگر افاقه کنه!

فاطی جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ http://bikhialgirl.blogfa.com/

ببخشید من مسخره تون نکردم.انقد که شما رو میشناسم میدونم ادمی هستین که منطق سرتون میشه و ادمی نیستید که بی احترامی کنید .ولی الان چتون شده نمیدونم!اگه هم کسی درددلی کرده پیشتون خوبه تو دلتون نگه دارین.من هیچوقت بخاطر بیشتر شدن بیننده تو وبم ننوشتم و هیچوقتم نخواهم نوشت . من حتی تازه فهمیدم وبم جز پربیننده ترین وبای رویدره.قسم میخورم نمیدونستم.میدونی مشکل ما چیه؟اینکه اعتماد از بین رفته حرمت بین دیگران از بین رفته.الان شما جوری شدین که فقط میخواین پوزه دخترا رو به خاک بمالین!چرا؟؟؟

من خوشبختانه هیچ مشکل خواستی(خاصی) با جنس لطیف و پر از احساس مونث ندارم .
همین فروتنی تون منو کشته.شما چه بخواین و چه نخواین همیشه پر طرفدار هستین چون اسمتون فاطیه.
یه سوال اگه اسمت جاسم یا غضنفر بود چقدر بازدید داشتی؟

ژ شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ

بابا ولش کنین از اون قدیما گفتن جواب.... خاموشی است

مگه کیو گرفتن که ول کنن؟
کدوم وری حرف زدی؟
آره جواب ابلهان خاموشیست

ژ یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ

خر تو رو چسبیدن دیگه
اون وری حرف زدم

ببینم بچه توی جوب کنار خیابون بزرگ شدی؟ مامان بابات همین چیزا یادت دادن؟ همینجوری در دهن کشادتو باز می کنی؟

علی تهمتن دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

Salam bar baraadare azizam !! mano yadet miad pesar?man ke hichvaght toro faramoosh nemikonam ! toro khoda harvaght in comentamo didi ye javab bezar ! ahmadebne moosa va dadashi mese toro hichvaght faramoosh nemikonam.kheili delam vasat tang shode.javab yadet na.weblogeto doost daram.yadete sare kelasa cheghad chort mizadam ! yadet miad cheghad delam tang bood! yadet miad 10 ta nokteye zendiro? yadet miad...?

سلام علی جان!
خیلی خوشحالم کردی برام کامنت گذاشتی منم دلم برات تنگ شده باهات تماس خواهم گرفت.چه روزایی داشتم اون موقع ها...

صفدر سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.safacityeshqhe.blogfa.com

سلام و عرض ادب دارم فلانی
نیومدم از وبت تعریف کنم ولی خوبه میشه رو وبت حساب کرد.
اگه وقت داشتی و کل کلت با فاطی گذاشت یه سر به منم بزن.

سلام
میشه بگی چطوری فهمیدی میشه روم حساب کرد؟

دیبا سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام فکرشم نمی کردی یه روز پستت 10 نظر بگیره اونم از برکت سر دختراست که یه کارایی می کنن که سوژ واسه شما پیدا میشه از این به بعد اگه بیای گروه خاصی مسخره بگیری بیشتر پستت نظر میگیره

سلام
اره مث اینکه داره جواب میده
نه اینکه منم مث بعضی ها خور و خوابم شده اینترنت و وب نویسی و خواهش التماس کردن برای سر زدن به وبم و از اینجور حرفا...
داره دلم از خوشحالی غنچ میره...

کیمیا چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ http://arcanum65ruydar.blogfa.com

با شما هم نظر هستم . اما نباید شما این طور کسی را مورد حمله قرار دهید.( خانم ... ) هر کی دیگر ...
از بیکاری به سرتان زده و در همه جا توهین می کنید اینجا و در نظرات ستاره سرخ به انجمن دانشجویان و ...

هر کسی به اندازه شعورش فکر میکنه و حرف میزنه و استنباط می کنه.اگه اینطور فکر کردید خب این فکر شماست. من اینجوری فکر نمی کنم
هر گونه برداشت از مطالب من آزاد است ...

سارینا دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ق.ظ

این همه غرور رو می خوای کجا ببری؟

غرور؟!
هرجایی که بتونم

افسانه یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ق.ظ

کل اگر طبیب بودی .... !!

جوابت لای همین نظرات پیدا میشه

ابوعاصم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

چرا بعضی از دخترای همشهری عزیزمون قاطی میکنند و همه ی مسایل رو از یک دید نگاه میکنند بنده با اقای.م(اسطوره)موافقم......نظر اسطوره یک نظر شخصی نیست یک واقعیته.......ایناست که ما رو در گودال بی فرهنگی انداخته........روزی حدافل ۱۷ بار میگیم اهدناالصراط المستقیم ولی مثل اینکه خدا باید خودش راه راست رو به طرفمون کج کنه....والا ما صراط المستقیمی نیستیم

منم توی همین موندم چرا خیلیا طاقت شنیدن حرف حق رو ندارن؟
ممنونم که با نظرم موافقی!

ابوعاصم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

خواهش میکنم..........
انسان یا باید حرف نزنه یا اون حرفی که میخواد بزنه باید حق باشه.........

دقیقا!
حرف حق شنیدنش سخته اینو از قدیم گفتن

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ق.ظ

خیلی میدونیا ناقلا..
مشکوک میزنی..

shakiba جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ http://shakiba18.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد