اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

شعور ملی ۲

فیلمای پر فروش سینمایی مون از دو حالت خارج نیستن:یا عشقولانه ان یا کمدی 

فیلمای عشقولانمون حتما باید به سبک فیلمفارسی عهد عتیق ساخته بشه تا بتونه گیشه هارو فتح کنه. حضور بازیگر خوشگل در فیلم الزامیه و حتما باید از بازیگرایی مثل محمد رضا گلزار استفاده کنن که همیشه در نقش بچه مایه دار و خوشتیپ فیلم ظاهر میشه و اگه پیشنهادی غیر از اون بهش بدن هیچوقت قبول نمیکنه چون براش افت کلاسه و ممکنه از کشته مرده هاش کم بشه و بازیگر مقالبش هم باید مهناز افشار باشه چون شبیه جوونیای گوگوشه پسرا براش دست و پا می شکنن

پیام و محتوای فیلم که اصلا مهم نیست چون کسی واسه داستانش یا پیام و محتواش فیلمو نمی بینه! مردم میان گلزار و افشار رو بینن که اگه چند نمای بسته از این دو تا در ژست های مختلف گرفته بشه فروش فیلم تضمین شدست

فیلم کمدی که ساختنش راحت ترین کار ممکنه.فقط کافیه جواد رضویان و چند بازیگر طنز تلویزیونی که مردم ازشون خوششون میاد در فیلم مورد استفاده قرار بگیرن مثل علی صادقی که توی هیچ فیلمی معلوم نشد سر پیازه یا ته پیاز یا بهنوش بختیاری که همیشه نقش دختریه که دنبال شوهر میگرده و سعی میکنه خودشو به این و اون بندازه و یه جای فیلم هم ازش پرسیده میشه خانوم؟شما دماغتون رو عمل کردین؟و جالبه ملت همیشه هم میزنن زیر خنده!!

خوبی این نوع فیلم اینه که نه تنها محتوا و پیام نمیخواد بلکه به سناریو هم نیاز نداره و فقط کافیه آقای رضویان بخونه و بقیه براش برقصن و دیالوگ هایی که توی فیلمای قبلیشون گفتن اینجا هم تکرار کنن.بعد از یک و نیم ساعت ادا و اطوار یه فیلم طنز دیگه با افتخار وارد چرخه سینمایی کشورمون میشه


سوال : چرا اینجور فیلمای مزخرف ساخته میشه؟

جواب : چون مردم میخوان اینجور فیلمای مزخرف ساخته بشه

نظرات 6 + ارسال نظر
Flasher جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ http://javidflasher.blogfa.com

سلام.مطالبت خیلی جالب بود واقعا همینطوره.
نظرات پست قبلیت رو دیدم شکه شدم این یاسر چه ربطی به مضاحک داره !خوب کاری کردی همه چی رو تموم کردی!.نمی دونم ما چه مرگمونه!! اول فکر میکردم رویدری ها اینقدر همدیگه رو فحش میدن دیروز تو انجمن مجید آنلاین یه پست زده بودن راجع بع فلش وhtml5اقا ندیدی !!دو تا از حر فه ای های گرافیک افتادن به جون هم که یکیشون آدم حسابی بود خیلی از کاراش رو تو تلویزیون دیدیم.آقا اینا توانایی های خودشون رو به رخ هم می کشیدن که کار به فحش توهین و..کشید (مشت ولگد فقط کم بود)که آخر رئیس انجمن پست رو بست یه کلی نصیحت.پست رو به لجن کشیدن اینم چه پست مهمی اگه یه
خارجی,یکی از کار کنان مثلا adobe اینا رو ببینه چی میگه واقعا؟؟ خنده داره.نه

من تعجبم تو که وبلاگ سر به زیری هستی ندیدم کل بندازی اینجوریت میکنن.

خب بعضیا جنبه شنیدن حرف حق رو ندارن.وقتی می بینن زورشون به طرف مقابل نمیرسه شروع می کنن به فحش دادن

فرهادداد چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.nots.blogfa.com

سلام
نقد خوبی بود اما یه اشکال داشت.
شما به جای گلزار نظر دادین که حتما نقشی به جز بچه پولدار و قبول نمیکنه چون براش افت کلاسه.این و جایی خوندین؟ تو مصاحبه هاش گفته یا اینکه برداشت خودتونه؟ اگه برداشت خودتونه بهتر بود میگفتین من فکر میکنم اون نقش دیگه ای رو قبول نمیکنه و... تا حقی به گردنتون نباشه.
من از طرفدارای گلزار یا افشار و یا هر خوش تیپ و قیافه دیگه ای نیستم اما ممکنه این خواست کارگردانا باشه که بیشتر چنین نقشایی رو بهشون پیشنهاد میدن.البته بازم مشکل از سلیقه ماست و اینکه همیشه میخوایم ادمای خوشگل همه چی تموم باشن و چون تو واقعیت این کم پیش میاد ارزوهامون و تو فیلما دنبال میکنیم.
موفق باشین

باید بگم من نقد شخصیتی گلزار رو خیلی جاها خوندم
مثلا توی یکی از مجلات به این شرط حاضر به مصاحبه شده بود که اولا عکسش روی جلد باشه و دوما به اون لقب بزرگترین سوپر استار ایران بدن!(بازیگری که نه تنها سمیرغ نگرفته حتی کاندیدای سیمرغ هم نشده)
پیشنهاد یه فیلم رو قبول نکرد صرفا به خاطر اینکه می بایست موهاشو توی اون فیلم کوتاه میکرد.
یا غرورش که زبانزد خاص و عامه حتی وقتی که توی گروه اریان بود به عمد به بهانه ای دیرتر از گروه می رفت تا جمعیت برای اون جدا دست بزنن(این گفته ی خود اعضای گروهه)
واسه فیلم دو خواهر در خواست ۹۰ میلیون تومان دستمزد کرد در حالی بقیه ستاره های سینما دستمزدی بین ۲۰-۳۰ میلون میگیرن.
قضیه فساد اخلاقیش هم تا اونجا پیش رفت که نزدیک ممنوع التصویر بشه که توی دادگاه شانس اورد
به نظر من بهرام رادان که خیلی هم از اون خوشتیپ تره در بازی هاش اصلا افه ی قیافه شو نمیاد توی بعضی از فیلما موهاشو زد و بعضی فیلما نقش معتاد کارتن خواب رو بازی کرد
چیزی که مشخصه گلزار خودش میخواد این نقشا رو بازی کنه.بسه یا بازم دلیل بیارم؟

دوست قدیمیت جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام بر زبان گویای ما
همیشه نگرانتم پسر مبادا با این مطالبت کار دست خودت بدی از اون موقع که تو خدمت بودی و از وضعیت خدمت میگفتی دلواپست بودم . بازم مرسی از اینکه اینجور مسایلی که ریشه دوونده تو زندگیمون و خودمون هم خبر نداریم و دنبال میکنی .بازم بنویس . قوربوونت
نظرات مطلب قبلیت هم خوندم مثل همیشه یه عده آدم حسودیت و میخورن و از اینکه اینجوری تو دل مردم جا گرفتی ناراحتن مرسی ممنون

سلام
نگران من نباش دوست عزیز .من پوستم کلفت تر از این حرفاست

سحر شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.atlase.blogfa.com

بعد از خوند اون تیکه خانوم دماغتونو عمل کردین منم الان خندیدم
خوبه لا اعقل سبب خیر شدید دلم گرفته بود

خب خدا رو شکر
برا من همین قدر کافیه

عسل جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://asalepink.blogfa.com

میگم اگه یه کم بیشتر دقت کنیم میبینیم یه سری فیلم هم ساخته میشه که واقعا ارزش دیدن داره.اینجوری که تو گفتی به ذهن ادم میرسه که هیچ فیلم خوبی الان ساخته نمیشه
حالا من محض نمونه چندتاش رو که یادمه میگم.خوشحال میشم بگی این فیلما به نظرت چطور بوده
حیران-دل خون-درباره ی الی-خون بازی-بی پولی-دل شکسته
که البته با پایان این فیلم اخری موافق نبودم منظورم اینه که پایانش وقتی معلوم میشه که یکی دو سال از زندگی مشترکشون بگذره
اما کلا وبلاگ قشنگی داری

فیلم دل شکسته که واقعا افتضاح بود!!
درباره الی بد نبود
بقیه معمولی بودن
در کل فکر کنم از فیلمای شهاب حسینی خوش میاد نه؟

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ق.ظ

جداً گاهی خیلی ساز مخالف میزنیااااااا..
یه کم زیادی نیییییست؟؟
البته نظر شماست و ۱۰۰ البته محترم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد