اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

در بازار

پسر بچه افغانی سه چهار ساله با دختری هم سن خودش داشتن تو بازار دنبالی قوطی خالی رانی میگشتن. از پلاستیکی که تو دستشون بود معلوم بود هنوز چیزی دشت نکردن.در همون لحظه بود که پسره دوید سمت سبد حراجی که بیرون بیرون یکی از مغازه ها گذاشته بود. از پشت اون یه دونه قوطی رانی در اورد و با خوشحالی در پلاستیکشو باز کرد تا قوطیو بندازه داخلش که متوجه نگاه دخترک شد...وایساد یه چند لحظه نگاش کرد و بعد قوطی خالیو داد به دختره و گفت :این مال تو .بعد هر دو خوشحال از کنار من رد شدن و رفتن.با خودم گفتم این عشقی که میگن شاید همین باشه.به همین سادگی و بی تکلفی...


اما نمیدونم چرا بعدش همش یاد انیمیشن عصر یخبندان ۳ می افتادم .همونجا که سنجاب ماده مظلوم نمایی میکرد تا دانه قندفو از چنگ سنجاب ساده در بیاره.میدونین که کدومو منظورمه؟!


***

مرد جوانی با ظاهری کاملا آراسته وارد مغازه شد.به محض ورودش بوی خوش عطری که زده بود همه جا پیچید.بعد از سلام کردن  مودبانه گفت دنبال کار میگرده و اینکه آیا می تونم کاری بهش بدم یا نه. ظاهرا همه چیزیش عالی بود به جز خماری چشماش که حکایت از چیز دیگه ای داشت...


***

اقایی با یه دسته قبض تو دستش وارد مغازه شد و بدون سلام و علیک یه برگ از اون قبضو کند و انداخت جلوم.اولش فکر کردم که شارژ نگهبانی بازاره اما دیدم نه روش نوشته "کانون ناشنوایان شهر ماکو!! مبلغ ۳۰ هزار ریال"

بهش گفتم برادر من مگه ماکو چندتا ناشنوا داره که برای گرفتن اعانه بلد شدی اومدی قشم؟

اونم  با ایما و اشاره بفهم فهموند که خودشم ناشنواست و قبضو از رو میز برداشت و رفت تو مغازه روبرویی


نظرات 3 + ارسال نظر
رویدر نیوز شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ http://http:/ruydarnews.tk

سلام
می بینم بروزی
خسته نباشی
موفق باشی
رویدر نیوز بروزه

ها؟!
چی باید بگم؟
باشه مرسی

علی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ق.ظ http://www.emotionallive.blogfa.com

سلام اسطوره
بین بلاگای رویدری تکی ؛تک؛
در مورد مدینه فاضله ای بنام رویدر و همچنین شعور ملی ۱و۲ کاملا باهات موافقم
خصوصا در مورد اون مطلبی که در رابطه با دانشجویان رویدر گفته بودی
به نظر من بی فرهنگ ترین قشر جامعه ما اونایین که اسم خودشونو گذاشتن فرهنگی!!!!!
در کل توافق نظراتمون خیلی زیادن
بیای وبلاگم بهتر متوجه میشی

من لینکت کردم تو هم اگه خواستی......
فعلا بابای

سلام علی جان
ممنونم و خوشحالم که با هم توافق نظر داریم
به وبلاگت سر زدم
انشاالله اگه دیدم مرتب می آپی حتما لینکت می کنم(چشمک)

mdddh سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام . عشق؟؟؟دقیقا نمیدونم چیه چون هنوز عاشق نشدم. ولی میگن مقدستر از اینه که بخوای ازش سوءاستفاده بکنی . مثل همیشه خوب بود موفق باشی.

کیه که می تونه ادعا کنه که می دونه دقیقا عشق چیه؟
راجب تقدس عشق و سوء استفاده هم اینجا جا نداره که بگم
بحثش باشه واسه بعد
مرسی از تعریفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد