اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

تفاوت

میگفت سوار هواپیمای فلای امارات بودم 

از دیدن اون همه رفاه و امنیت و تجهیزات خر کیف شده بودم 

اما عرب بغل دستیم برعکس شاکی به نظر میمومد   

مهماندارو صدا زد و با عصبانیت بهش پرخاش کرد 

که چرا وقتی می بینی من عربم روزنامه انگیسی برام میاری!!! 

 

 

والا ما اینجا وقتی سوار هواپیما میشیم دیگه حتی از جونمون هم توقعی نداریمچه برسه روزنامه!

اینجا(ایران) وقتی هواپیماهامون یکی در میون سقوط میکنه خدا رو شکر می کنیم 

و حتی افتخار 

چرا که تونستیم لااقل اون یکیو سالم زمین بنشونیم!!!  

حالا نکته جالب قضیه اینجاست ما هنوز به تمدن 2500 سال پیش خودمون می نازیم 

و به اونا هم میگیم عرب سوسمار خور! 

همون سوسمار خورها هستن که الان بهترین هواپیمایی دنیارو دارن 

و خیلی بهترین های دیگه ی دنیارو

اگه اینجوریه 

 سوسمار با نان اضافه لطفا!

نظرات 7 + ارسال نظر
هستى چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

جالب بود وبلاک قشنکىدارى موفق باشى

ممنونم
میدونم
هستم

جاوید پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

به تاریخ ۲۵۰۰سال پیش که باید نازید!مایه ی افتخاره!
مشکلات امروزه ما به خاطر دولت ماس
ایرانی ها چیزی کم ندارن
به نظرت ساخت هواپیمایی مثل اینا واسه ایرانیا کاری داره؟
این محدودیت که مانع رشدشون شده!
خلاصه هر چی میکشیم از بچه های بالا میکشیم!

حالا تو بگو این افتخارو کجای طاقچه دلمون بزاریم که همجاش خونه!
چی میگی شما
خودتو سوا نکن اینجا سوا کردنی نداریم همش درهمه آقای ایرانی!
کاری به بالا و پایین کسی هم نداریم
اونچه می بینیم چیزیه وجود داره!
یه نگاه بنداز خودت...

جوان ایرانی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.parsian66.blogfa.com

سلام . وبلاگ جالبی دارید . مطالب خونی داره . موفق باشید

مطالب خونی دیگه چجور مطلبیه؟
داری منو میترسونی
اگه واگیر داره تا بگم بقیه بدون واکسن وارد نشن!

من و کیبوردم سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.mykeyboard.blogfa.com

شرمنده ولی خیلی شخصیت چرتی داری.....

منم شرمنده ولی فکر می کنم خیلی بچگانه فکر می کنی
وقتی میای وب من نظر میدی یعنی راجع به نوشته هام نظر دادی اونوقت من بیام وب تو راجب نوشته های وب خودم حرف بزنم؟!!
اگه براتو جالبه برا من نیس

卍 Armin 卍 دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://30tlines.mihanblog.com/

سوسمار با نان اضافه لطفا!
عالی بود...

شما تا اینجا خوندی یا پریدی اینجا؟!
ممنونم

卍 Armin 卍 چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ http://30tlines.mihanblog.com/

بعضیا رو خوندم ولی فقط حس همدردی داشتم
نمیدونستم چی بگم
مثلا اومدم به بار غالب وبتون برسم
این یکی هم چون اسم یکی از پستام شباهت بود خواستم بخونم

اهان به هرحال ممنونم که برای مطالبم وقت گذاشتی و خوندیشون
فقط اون کدوم پستتونه که بهش شبیه بیام بخونمش؟

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ق.ظ

ای جانم..
ینی من عاشق اون جمله آخرت شدم اصن..

لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد